مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 19:052020-02-22سياسي

نتایج رسمی انتخابات مجلس در یزد اعلام شد/مشارکت یزد بالاتر از متوسط کشوری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، احمد ترحمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان صبح شنبه سوم اسفند ماه ضمن قدردانی از حضور ارزشمند مردم، نتایج انتخابات استان را رسما اعلام کرد.

ترحمی بیان کرد: کار شمارش آرای مأخوذه بلافاصله پس از پایان رأی گیری آغاز شد و ستاد انتخابات استان موفق به تجمیع و نهایی کردن صورت جلسات حوزه های انتخابیه استان بر اساس موازین قانونی گردید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: ستاد انتخابات استان سعی نمود تا سرعت را فدای دقت نکند.

محمدصالح جوکار نماینده یزد و اشکذر ترحمی گفت: بر اساس نتایج ثبت شده نهایی و رسمی در سامانه جامع انتخابات کشور تعداد171434رأی در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر اخذ شده است.

رییس ستاد انتخابات استان ادامه داد: براین اساس محمدصالح جوکار با کسب105549  رأی معادل 1/71درصد، موفق به راه یابی به یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه یزد و اشکذر شد.

سیدجلیل میرمحمدی میبدی نماینده تفت و میبد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بیان کرد: در حوزه انتخابیه تفت و میبد نیز تعداد 57151رأی اخذ شده است.

ترحمی افزود: در حوزه تفت و میبد سیدجلیل میرمحمدی میبدی با کسب 22086  رأی، معادل58/38  درصد آرا صحیح، موفق به حضور در یازدهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج رسمی انتخابات مجلس در یزد اعلام شد/مشارکت یزد بالاتر از متوسط کشوری

نتایج رسمی انتخابات مجلس در یزد اعلام شد/مشارکت یزد بالاتر از متوسط کشوری