مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 18:302020-02-22بين الملل

دمشق: آمریکا از شکست تروریست های مورد حمایتش در سوریه عصبانی است


یک مقام وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که عصبانیت آمریکا از بازگشت کامل امنیت و زندگی عادی به حلب به دلیل سرخوردگی این کشور از شکست عمال تروریست آن در سوریه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دولت سوریه روز شنبه تأکید کرد که عصبانیت ایالات متحده از بازگشت چرخه زندگی به حالت عادی در حلب ناشی از سرخوردگی و تلخی ناشی از شکست پروژه واشنگتن برای گسترش تروریسم و هرج و مرج در سوریه است و این به خودی خود انگیزه ای برای سوری ها محسوب می کند تا بقایای تروریست ها و حامیان آنها را تا  آزادسازی آخرین وجب از سر زمین خودادامه دهند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا ) به نقل از یک مقام رسمی وزارت امور خارجه این کشور آورده است: عجیب نیست که دولت آمریکا نسبت به بازگشت چرخه زندگی به حالت عادی در حلب، باز شدن مسیرهای حمل و نقل و از سرگیری پروازها به فرودگاه بین المللی حلب ابراز ناراحتی می کند، در حالی که به کاهش درد و رنج غیرنظامیان کمک کرده است به خصوص که این اقدام ها به دنبال شکست های تحقیر آمیز عمال آنها از میان گروه های تروریستی در برابر پیشروی ارتش سوریه و برقراری کامل امنیت در شهر حلب انجام شده است .

این مقام سوری افزود: عصبانیت و ناراحتی ایالات متحده به دلیل احساس ناامیدی و تلخی است که از شکست پروژه  خود در سوریه برای گسترش تروریسم و هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: آمریکا از شکست تروریست های مورد حمایتش در سوریه عصبانی است

دمشق: آمریکا از شکست تروریست های مورد حمایتش در سوریه عصبانی است