مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 18:002020-02-22دانش

ابلاغ بخشنامه وزارت علوم با هدف آگاه سازی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، ستاد سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با هدف آگاه سازی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مراکز دانشگاهی روز شنبه با حضور دکتر غلامی و اعضای شورای معاونان این وزارتخانه تشکیل و مصوبات آن در .

- وزیر علوم با هدف آگاهی سازی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مراکز دانشگاهی مصوباتی را در قالب بخشنامه به روسای دانشگاه ها ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، ستاد سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با هدف آگاه سازی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مراکز دانشگاهی روز شنبه با حضور دکتر غلامی و اعضای شورای معاونان این وزارتخانه تشکیل و مصوبات آن در قالب بخشنامه ای به روسای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور ابلاغ شد.

متن بخشنامه وزیر علوم خطاب به روسای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور به شرح زیر است:پیرو انتشار گزارش های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص شیوع ویروس کرونا در کشور، ستاد سلامت با هدف آگاه سازی و پیشگیری از شیوع این ویروس در مراکز دانشگاهی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تشکیل و مقرر شد:1- شورای سلامت دانشگاه ستاد آگاه سازی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی در دانشگاه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ بخشنامه وزارت علوم با هدف آگاه سازی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

ابلاغ بخشنامه وزارت علوم با هدف آگاه سازی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا