مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 16:552020-02-22سياسي

اشتغال و استقلال مهمترین دغدغه وکلای کانون دادگستری است


رییس کانون وکلای دادگستری استان قزوین گفت: حفظ استقلال وکلا، ایجاد اشتغال و الزامی شدن استفاده از وکیل در جامعه از مهمترین دغدغه های کانون وکلای دادگستری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به مناسبت شصت و هفتمین سالگرد تأسیس و استقلال کانون وکلای دادگستری محمدرضا شهیدی عصر شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در محل کانون وکلای قزوین برگزار شد اظهار داشت: وکالت به دلیل ارتباط با گسترش عدالت در جامعه و تضمین حقوق شهروندی و کمک به ایجاد آرامش روحی و روانی افراد از حساسیت خاصی برخوردار است لذا حفظ استقلال آن اهمیت مضاعف دارد.

وی بیان کرد: آنچه به عدالت قضایی ارتباط دارد و جایگاه ویژه محسوب می شود موضوع فراگیری عدالت است که در این میان تحقق عدالت توزیعی، اقتصادی و قضایی در اولویت قرار دارد به همین دلیل این شغل هم در جامعه منزلت خاصی دارد.

استقلال کانون وکلا دغدغه اصلی است شهیدی افزود: استقلال کانون وکلا برای ما اهمیت زیادی دارد و از اصول مهم است و باید ضمن بهره گیری از تجارب دیگر کشورها نگذاریم این استقلال زیر سوال برود و حقوق شهروندی نادیده گرفته شده و یا دچار خدشه شود.

وی بیان کرد: استقلال کانون وکلا هیچ مغایرتی با نظارت ندارد و با آن موافقیم اما دخالت را نمی پذیریم و نگاه ما حفظ استقلال با نظارت است و هنگامی که محک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال و استقلال مهمترین دغدغه وکلای کانون دادگستری است

اشتغال و استقلال مهمترین دغدغه وکلای کانون دادگستری است