مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 16:502020-02-22سياسي

مشارکت مردم استان ایلام در انتخابات 61 درصد بوده است


رییس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: مشارکت مردم استان ایلام در انتخابات 61 درصد بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام عصر امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اتمام مرحله شمارش آرا، از مشارکت بالای مردم استان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: مردم استان ایلام با مشارکت 61 درصد در این دوره از رقابت های مشارکت بالایی را به ثبت رساندند.

وی در ادامه به اعلام نتایج یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ایلام، پرداخت و گفت: از مجموع 172 هزار و 320 رای در حوزه ایلام، ایوان، سیروان، چرداول، مهران و ملکشاهی آقای علی اکبر بسطامی با 42 هزار و 296 رای و خانم سارا فلاحی با 36 هزار و 909 رای حائز بالاترین رای در حوزه شمالی استان شدند و به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

وی در ادامه به نتایج حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، بدره و دره شهر از مجموع آرای 94 هزار و 90 نفر آقای بهزاد علیزاده با 18 هزار و 505 رای و آقای صادق کرمی با 16 هزار و 572 رای به مرحله دوم انتخابات در حوزه جنوبی راه پیدا کرده اند.

نوذری در ادامه با اشاره به فرصت 7 روزه برای طرح شکایت کاندیداها، اظهار داشت: افرادی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت دارند، می توانند ظرف مدت هفت روز از تاریخ اخذ رأی، شکایت مستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم استان ایلام در انتخابات 61 درصد بوده است

مشارکت مردم استان ایلام در انتخابات 61 درصد بوده است