مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 16:152020-02-22اقتصادي

ماسک پزشکی با حداکثر ظرفیت در حال تولید است/حداکثر قیمت فروش 410 تومان


مدیر کل نظارت بر محصولات بهداشتی ، دارویی و تجهیزات پزشکی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: ماسک پزشکی با حداکثر ظرفیت در حال تولید است و هشدار داد که با کلیه احتکار کنندگان و گران فروشان ماسک پزشکی برخورد قانونی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان اسماعیل مهدی پور هشدار داد که با کلیه احتکار کنندگان و گرانفروشان انواع ماسک های پزشکی شناسایی و با آنها برخورد قانونی می شود.

  مدیرکل نظارت بر محصولات بهداشت، دارویی و تجهیزات پزشکی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان افزود:  با توجه به افزایش تقاضا برای انواع ماسک های پزشکی و به تبع آن سوء استفاده های احتمالی برخی از عرضه کنندگان و عوامل توزیع در عدم عرضه مکفی و فروش اقلام مذکور به قیمت های غیرمتعارف، حسب هماهنگی های بعمل آمده با سازمان غذا و دارو حداکثر نرخ فروش انواع ماسک سه لایه جراحی به تفکیک قیمت فروش کارخانه، فروش به مراکز درمانی از سوی عوامل توزیع و مصرف کننده نهایی پس از تصویب در کمیسیون نرخ گذاری مربوطه  به کلیه واحدهای تولیدی ابلاغ شد.

وی در ادامه اظهار داشت: واحدهای مذکور مکلف به رعایت سقف قیمت های مصوب تعیین شده و  درج قیمت  بر روی بسته بندی محصولات خود  می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسک پزشکی با حداکثر ظرفیت در حال تولید است/حداکثر قیمت فروش 410 تومان

ماسک پزشکی با حداکثر ظرفیت در حال تولید است/حداکثر قیمت فروش 410 تومان