مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 15:502020-02-22سياسي

پیام قدردانی امام جمعه کرمان از حضور پرشور مردم در انتخابات


نماینده ولی فقیه در استان در پیامی از شرکت پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان پیام قدردانی خود از حضور پرشور مردم در انتخابات را صادر کرد.

در این پیام آمده است؛ بار دیگر ملت عزیز ایران در اوج تنگناها و فشارهای سیاسی و اقتصادی دشمنان قسم خورده، به میدان آمدند و پس از حماسه هایی که در مراسم های تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و راهپیمایی 22 بهمن آفریده بودند، در عرصه انتخابات نیز وفاداری خود را به نظام اسلامی و خون پاک شهیدان اعلام کردند.

 در نهایت خضوع و احترام از یکایک آحاد مردم استان کرمان بابت این نقش آفرینی فعال تقدیر و تشکر می نمایم و از همه کاندیداهایی که با حضور خود در انتخابات تنور انتخابات را گرم کردند تشکر کرده و برایشان آرزوی توفیق دارم.

لازم است از این فرصت چند نکته مهم را گوشزد نمایم؛  یک؛  رقابت ها و اقتضائات خاص آن را فراموش کرده، جشن ملی انتخابات را با وحدت و همدلی و برادری شیرین تر نمایید.

 دو؛ تک تک آرای مردم را چه به منتخبان فعلی رای داده باشند و چه نداده باشند، امانت الهی بدانید و در خدمت به این مردم نجیب، وظیفه شناس، شهیدپرور و به ویژه محرومان و مستضعفان شب و روز نشناسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام قدردانی امام جمعه کرمان از حضور پرشور مردم در انتخابات

پیام قدردانی امام جمعه کرمان از حضور پرشور مردم در انتخابات