مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 15:162020-02-22سياسي

700 هزار ماسک احتکار شده درقم کشف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دادستانی عمومی و انقلاب قم، حجت الاسلام والمسلمین حسن غریب روز در گفت و گویی افزود: تمام ماسک های کشف شده در میان داروخانه های استان با قیمت 500 تومان توزیع می شود که برای هماهنگی در این زمینه جلسه ای فوری با حضور مسئولان قضایی، دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان اجرایی و نظارتی قم برگزار شد.

وی ادامه داد: 700 هزار ماسک کشف شده در کمترین زمان ممکن در میان داروخانه ها توزیع و تیم های بازرسی استان به صورت شبانه روزی نیز بر نحوه عرضه این ماسک ها به مردم داروخانه ها به صورت شبانه روزی نظارت میکنند.

غریب افزود: بر اساس دستور قضایی صادره 22هزار عدد از این ماسک های احتکار شده در یکی از انبارها نیز بصورت رایگان در اختیار افراد بی بضاعت قرار می گیرد.

وی بیان داشت: دستور قضایی برای پلمپ داروخانه های متخلّف صادر شده و با فراد سودجو که مبادرت به احتکار ماسک و ملزومات ضدعفونی کننده یا سایر اقلام دارویی و پزشکی مورد نیاز مردم نمایند، برخورد قانونی قاطع به عمل خوهد آمد.

در پی فوت چهار بیمار مشکوک به ابتلا به کرونا در قم، مدارس، دانشگاه ها و مراکز حوزه های علمیه قم روز پنجشنبه و شنبه جاری تعطیل اعلام شد؛ همچنین در تازه ترین خبر، تمام مراکز علمی این استان تا یک هفته و مراکز حوزوی نیز روز یکشنبه هفته جاری تعطیل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 هزار ماسک احتکار شده درقم کشف شد

700 هزار ماسک احتکار شده درقم کشف شد