مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 14:302020-02-22دانش

دانشگاه پیام نور و ارمنستان تفاهم نامه همکاری امضا کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا زمانی، رییس دانشگاه پیام نور در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: دانشگاه پیام نور آمادگی دارد فرایند تحصیل آن دسته از دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در دانشگاه اروپایی ارمنستان که ملزم به گذراندن دروس .

- دانشگاه پیام نور و دانشگاه اروپایی ارمنستان امروز در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا زمانی، رییس دانشگاه پیام نور در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: دانشگاه پیام نور آمادگی دارد فرایند تحصیل آن دسته از دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در دانشگاه اروپایی ارمنستان که ملزم به گذراندن دروس عمومی کشور ایران هستند را با فراهم کردن امکان اخذ این دروس در دانشگاه پیام نور، تکمیل کند.

محمدرضا زمانی افزود: دانشگاه پیام نور پس از امضای تفاهم نامه، مراحل اجرایی آن را آغاز خواهد کرد و بسیار خوشحالیم که این دانشگاه با دانشگاهی از کشور همسایه که دارای پیام صلح است، فعالیت علمی جدیدی را آغاز می کند.

وی ضمن اعلام مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور اظهار کرد: دانشگاه پیام نور بزرگ ترین دانشگاه دولتی کشور ایران با نزدیک به 500 هزار دانشجو در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا، 4 هزار عضو علمی تمام وقت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه پیام نور و ارمنستان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

دانشگاه پیام نور و ارمنستان تفاهم نامه همکاری امضا کردند