مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 11:202020-02-22فرهنگي

اکران «صحنه هایی از یک جدایی» در اصفهان


در آستانه دهمین سال ساخت فیلم «جدایی نادر از سیمین»، مستند «صحنه هایی از یک جدایی» که به زوایای پنهان فیلم اصغر فرهادی می پردازد، با حضور کارگردان و صدابردار این اثر در اصفهان اکران و بررسی می شود.

- ایسنا/اصفهان در آستانه دهمین سال ساخت فیلم جدایی نادر از سیمین ، مستند صحنه هایی از یک جدایی که به زوایای پنهان فیلم اصغر فرهادی می پردازد، با حضور کارگردان و صدابردار این اثر در اصفهان اکران و بررسی می شود.

وحید صداقت در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: صحنه هایی از یک جدایی ، روایتی از شکل گیری ایده، نگارش فیلم نامه، انتخاب بازیگران تا پایان فیلم برداری و بازتاب های جهانی فیلم جدایی نادر از سیمین است؛ همراه با تصاویری از پشت صحنه، گفتگو با اصغر فرهادی به عنوان مؤلف و مصاحبه با مایک لی، ژان کلود کریر و ابراهیم گلستان.

کارگردان فیلم صحنه هایی از یک جدایی توضیح داد: ایده ساخت این مستند چند سال پیش و با دیدن 100 ساعت راشی که از پشت صحنه فیلم جدایی نادر از سیمین داشتم در ذهن من شکل گرفت.

بخش عمده ای از این صحنه ها که حکم یک کارگاه آموزشی را داشت، دیده نشده بود و این انگیزه مرا برای ساخت مستند جدی تر می کرد.

این کارگردان یادآور شد: علاوه بر ارزش های هنری، سینمایی و جوایز مهمی که فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرده، تجربه اتفاقی که بین نادر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران «صحنه هایی از یک جدایی» در اصفهان

اکران «صحنه هایی از یک جدایی» در اصفهان