مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 11:062020-02-22اقتصادي

ایجاد بیش از هزار فرصت شغلی در حوزه میراث فرهنگی اردبیل


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از ایجاد فرصت شغلی برای بیش از هزار نفر، در حوزه های 4 گانه میراث فرهنگی طی 11 ماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فلاحی ظهر شنبه در کمیته توسعه گردشگری اردبیل که در سالن جلسات اداره کل میراث فرهنگی استان برگزار شد، با بیان اینکه برای بیش از یک هزار و 100 نفر در حوزه های چهار گانه میراث فرهنگی اردبیل از ابتدای سال جاری فرصت شغلی ایجاد شده است، عنوان کرد: بیش از 27 میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد این میزان از اشتغال در حوزه های مرتبط با میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در 11 ماه امسال بیش از 510 نفر در حوزه صنایع دستی، 340 نفر در حوزه سرمایه گذاری و 220 نفر در حوزه گردشگری مشغول به کار شدند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اضافه کرد: عمده تسهیلات ارائه شده در این مدت از محل اشتغال روستایی بوده است که بیش از 20 میلیارد تومان بود.

فلاحی گفت: همچنین 100 طرح با اشتغال زایی نزدیک به هزار نفر و تسهیلات 20 میلیارد تومان از محل بند الف تبصره 18 به بانک های عامل پیشنهاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از هزار فرصت شغلی در حوزه میراث فرهنگی اردبیل

ایجاد بیش از هزار فرصت شغلی در حوزه میراث فرهنگی اردبیل