مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 11:002020-02-22سياسي

اهمیت مهارت های ارتباطی برای داشتن زندگی زناشویی خوب


ختر و پسری که تصمیم به تشکیل زندگی مشترک با یکدیگر می گیرند با استفاده از مشاوره قبل از ازدواج می توانند تا حد زیادی نسبت به موفق بودن یا شکست ارتباط در زندگی زناشویی، - اطمینان حاصل نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی به زوجین ارائه می کند، توجه به خود و اعمال تغییراتی که فرد باید در نگرش و اعمال خود در زندگی مشترک داشته باشد، در درجه اول قرار دارد.

بسیاری از مهارت های زناشویی به تغییر رفتار هر فرد در اعمال خود باز می گردند نه در جهت تلاش برای ایجاد تغییر رفتار در طرف مقابل.

در این زمینه متخصصین تلاش های فراوانی انجام داده اند که بهترین آموزش های مهارت های زندگی را جمع آوری نموده و در اختیار زوجین قرار دهند تا هم بر ایجاد آرامش روانی جامعه کمکی کرده باشند و هم از میزان نارضایتی در زندگی زناشویی و طلاق بکاهند.

مهمترین مهارت هایی که زوجین باید برای تشکیل زندگی مشترک یاد بگیرند، چیست؟ 1- آگاهی از خواسته های خود در زندگی مشترک: یکی از مهمترین موضوعاتی که دختر و پسر جوانی که برای ازدواج اعلام آمادگی می کنند باید بدانند چه انتظاراتی از همسر و زندگی مشترک خود دارند.

آگاهی از موارد با اهمیتی که فرد نسبت به آنها حساس می باشد و تطابق تصورات فرد با زندگی واقعی می تواند کمک شایانی به موفقیت زوجین در زندگی مشترک بنماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت مهارت های ارتباطی برای داشتن زندگی زناشویی خوب

اهمیت مهارت های ارتباطی برای داشتن زندگی زناشویی خوب