مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 10:502020-02-22سياسي

«احد آزادیخواه» و «هادی بیگی نژاد» از ملایر راهی مجلس شدند


یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور دیروز در ملایر با ‏حضور پر شور مردم ولایتمدار برگزار شد و سرانجام منتخبین مردم در یازدهمین دوره ‏انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ملایر مشخص شدند.

- احد آزادیخواه و هادی بیگی نژاد از ملایر راهی مجلس شدند ایسنا/همدان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور دیروز در ملایر با ‏حضور پر شور مردم ولایتمدار برگزار شد و سرانجام منتخبین مردم در یازدهمین دوره ‏انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ملایر مشخص شدند.

‏ در شهرستان ملایر از 23 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی، احد آزادیخواه با 36 هزار و 478 رأی و هادی بیگی نژاد با 22 هزار و 53 رأی به مجلس راه یافتند.

در ملایر 231 هزار و 957 نفر واجد شرایط رأی بودند که میزان آراء مأخوذه از این تعداد 85 هزار و 481 رأی و میزان مشارکت در شهرستان ملایر 36.

8 درصد بوده است.

در این دوره از انتخابات مجلس احد آزادیخواه یکه تاز یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر شد و با کسب اکثریت آراء مأخوذه به تعداد 36 هزار و 478 رأی و با اختلاف چشمگیر نسبت به رقبای خود برای دومین بار متوالی منتخب مردم ملایر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«احد آزادیخواه» و «هادی بیگی نژاد» از ملایر راهی مجلس شدند

«احد آزادیخواه» و «هادی بیگی نژاد» از ملایر راهی مجلس شدند