مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 10:362020-02-22اقتصادي

انبار یک واحد تجهیزات پزشکی در قزوین تعطیل شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: انبار یک واحد تجهیزات پزشکی که اقدام به احتکار و امتناع از فروش ماسک و ژل شستشو کرده بود کشف و همه اقلام موجود توقیف و ضبط شد.

- هوشنگ محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: داروخانه ها و سایر مراکز عرضه ای که ماسک، دستکش یکبار مصرف، محلول های ضدعفونی و فرآورده های دارویی، بهداشتی را گران بفروشند پس از یک بار دریافت تذکر در صورت تخلف دوباره برابر مقررات، با اشد مجازات برخورد می شوند.

وی گفت: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای واصله در خصوص گرانفروشی و عدم عرضه ماسک و اقلام دارویی، بهداشتی توسط تعدادی از داروخانه ها و مراکز عرضه تجهیزات پزشکی و محصولات بهداشتی، طی هماهنگی های بعمل آمده با دستگاه های نظارتی از جمله دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت، معدن تجارت و …مقرر شد گشت های مشترک متشکل از بازرسان دستگاه های مسئول از امروز بازرسی از همه داروخانه های استان را آغاز کرده و اگر تخلفی از داروخانه ها در زمینه گران فروشی و یا عدم عرضه اقلام دارویی و بهداشتی سر بزند به آنها تذکر داده شود و در صورت تکرار تخلف اشد مجازات برای واحد متخلف در نظر گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: در گشت مشترک امروز که با کارشناسان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد انبار یک واحد تجهیزات پزشکی که اقدام به احتکار و امتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبار یک واحد تجهیزات پزشکی در قزوین تعطیل شد

انبار یک واحد تجهیزات پزشکی در قزوین تعطیل شد