مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 10:302020-02-22اقتصادي

پیش فروش بلیت اتوبوس های نوروزی پس از تعیین قیمت


مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافری کشور اعلام کرد: پس از تعیین قیمت های جدید بلیت اتوبوس که هم اکنون در حال ارزیابی است، پیش فروش بلیت اتوبوس های مسافری بین شهری ویژه تعطیلات نوروزی آغاز می شود و هیچ مشکل و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

- مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافری به ایسنا خبر داد پیش فروش بلیت اتوبوس های نوروزی پس از تعیین قیمت مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافری کشور اعلام کرد: پس از تعیین قیمت های جدید بلیت اتوبوس که هم اکنون در حال ارزیابی است، پیش فروش بلیت اتوبوس های مسافری بین شهری ویژه تعطیلات نوروزی آغاز می شود و هیچ مشکل و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

احمدرضا عامری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به ثابت ماندن قیمت بلیت اتوبوس طی یکسال گذشته و مذاکره برای تغییر قیمت ها، فعلا پیش فروش بلیت اتوبوس های ویژه ایام نوروز انجام نمی شود و پس از نهایی و ابلاغ شدن قیمت های جدید، تاریخ دقیق و نرخ های آن اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا پیش فروش بلیت اتوبوس های نوروز به موقع انجام خواهد شد یا خیر؟ افزود: هر ساله این کار را به درستی انجام داده ایم و مشکلی در این زمینه نداشتیم و امسال نیز بعد از نهایی شدن قیمت ها پیش فروش بلیت اتوبوس ها را برای عید امسال آغاز خواهیم کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش فروش بلیت اتوبوس های نوروزی پس از تعیین قیمت

پیش فروش بلیت اتوبوس های نوروزی پس از تعیین قیمت