مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 10:152020-02-22بين الملل

جان باختن دومین بیمار مبتلا به ویروس کرونا در ایتالیا


برخی منابع ایتالیایی گفتند که دومین فرد مبتلا به ویروس کرونا که یک زن است و در استان «لومباردی» اقامت دارد جان خود را از دست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک عربی، یک فرد دیگر مبتلا به ویروس مرگبار کرونا در شمال ایتالیا جان خود را از دست داد.

برخی منابع ایتالیایی گفتند که دومین فرد مبتلا به ویروس کرونا که یک زن است و در استان لومباردی اقامت دارد جان خود را از دست داد.

پیش از این خبرگزاری رویترز گزارش داده بود که یک بیمار مبتلا به ویروس کرونا در شهر پادوا در شمال ایتالیا جان خود را از دست داد تا تبدیل به اولین شهروند ایتالیایی شود که در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست می دهد.

این فرد 78 سال داشته است.

مسئولان بهداشتی ایتالیا روز جمعه اعلام کرده بودند که 15 مورد اصابت به ویروس کرونا در منطقه ثروتمند لومباردی در شمال این کشور ثبت شده است و دو مورد نیز در منطقه وینیتو در همجواری پادوا ثبت شده اند.

همزمان با ابتلای دست کم 15 نفر در شهر لومباردی و گزارش ها از مرگ یک نفر در این کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونای جدید، کووید-19، مقام های دولتی دستور تعطیلی و توقف فعالیت مدارس و مراکز عمومی را صادر کردند.

گزارش ها حاکی است یک شهروند 78 ساله در شهر پادوا در شمال ایتالیا، به دلیل ابتلا به کووید-19 جان خود را از دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن دومین بیمار مبتلا به ویروس کرونا در ایتالیا

جان باختن دومین بیمار مبتلا به ویروس کرونا در ایتالیا