مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 09:552020-02-22اقتصادي

تعزیرات حکومتی مازندران به گرانفروشان لوازم بهداشتی هشدار داد


یدالله ملکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : کشور در شرایط حساسی از نظر بهداشتی و سلامت به سر می برد و سوء استفاده از این موقعیت نه تنها غیر اخلاقی و انسانی است ، بلکه نقض واضح قانون است و این موارد به طور قطع در صورت اثبات تخلف مد نظر قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه هنوز گزارشی از سوی ادارات تعزیرات شهرستانی به استان در باره گران فروشی نرسیده است ، گفت : البته این به معنای عدم ورود ما نیست و در حال ابلاغ دستور جهت بازرسی از تمامی داروخانه های استان هستیم .

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران تاکید کرد: هرگونه گرانفروشی ، احتکار ، فروش غیر قانونی و پشت پرده و کم فروشی مصداق عینی تخلف تعزیراتی بوده و با آن برخوردی سخت خواهد شد.

ملکی با اشاره به اینکه برخورد با این تخلفات وظیفه دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران است و آنها باید به این موضوع محکم تر ورود کنند ، افزود : اما هنوز این نهادها با تعزیرات ارتباطی بر قرار نکردند.

وی گفت : با توجه به حساسیت شرایط ، برخورد ها با متخلفان سنگین و جدی خواهد بود و در صورت تکرار منجر به پلمپ واحد صنفی یا داروخانه خواهد شد.

مدیرکل تعزیراتی حکومتی مازندران افزود : تمامی داروخانه ها و همچنین تامین کنندگان لوازم بهداشتی باید فاکتور خرید و فروش را در محل فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعزیرات حکومتی مازندران به گرانفروشان لوازم بهداشتی هشدار داد

تعزیرات حکومتی مازندران به گرانفروشان لوازم بهداشتی هشدار داد