مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 09:552020-02-22اقتصادي

حدود 13 میلیارد ریال کمک بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده پرداخت شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: 12 میلیاردو 827 میلیون و 600 هزار ریال کمک بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیر مترقبه استان البرز پرداخت شد.

- سید مجید موسوی، رییس سازمان جهادکشاورزی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، به پرداخت کمک های بلاعوض به خسارت دیدگان سیل فروردین ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: با پایان یافتن بررسی پرونده های خسارت دیدگان در کمیته های تخصصی و کارگروه های شهرستانی، این پرونده در سامانه قرارگاه بازسازی وزارت کشور مورد تأیید قرار گرفت که جمعا مبلغ 12 میلیارد و 827 میلیون و 600 هزار ریال کمک بلاعوض به خسارت دیدگان پرداخت شد.

موسوی بخشودگی در زمینه  سود، کارمزد و جرائم تسهیلات دریافتی کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیر مترقبه برشمرد و افزود: کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیر مترقبه در استان البرز که تسهیلات دریافت نموده اند و سر رسید بدهی آن ها از تاریخ 1/7/96 لغایت 31/6/98 می باشد مشمول بند خ ماده 33 قانون برنامه ششم توسعه می شوند.

وی ادامه داد: تعدا هزار و 41 پرونده در کارگروه های مربوطه شهرستان ها تعیین تکلیف و با اعتبار 340 میلیارد ریال بخشودگی سود، کارمزد، جرائم، تسهیلات و همچنین امهال اصل تسهیلات انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 13 میلیارد ریال کمک بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده پرداخت شد

حدود 13 میلیارد ریال کمک بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده پرداخت شد