مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 09:352020-02-22حوادث

شناسایی ودستگیری عاملان تیراندازی به مأمور راهور در بندرعباس


با تلاش ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان و مأموران انتظامی بندرعباس در کمترین زمان ممکن عاملان تیر اندازی به مأمور راهور در بندرعباس شناسایی ودستگیر شدند.

- ایسنا/هرمزگان با تلاش ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان و مأموران انتظامی بندرعباس در کمترین زمان ممکن عاملان تیر اندازی به مأمور راهور در بندرعباس شناسایی ودستگیر شدند.

سردار غلامرضا جعفری ظهر امروز(سوم اسفندماه) در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی با اسلحه بادی و ساچمه ای به مأموران پلیس راهور بندر عباس در حین انجام وظیفه که منجر به جراحت سطحی وی شده بود، بلافاصله پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران انتظامی بندرعباس قرار گرفت.

وی افزود : مأموران با تشکیل یک تیم عملیاتی با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی در کمترین زمان ممکن یکی از عاملان تیراندازی که از سابقه اخلاقی خوبی بر خوردار نبود ، شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضایی و همکاری ماموران کلانتری 18 بندرعباس در بازرسی از منزل متهم آلات و ادوات جرم کشف وبا اعترافات متهم دستگیرشده ، عامل اصلی تیراندازی نیز دستگیر و در بازجویی فنی بعمل آمده به جرم خود اعتراف کرد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی ودستگیری عاملان تیراندازی به مأمور راهور در بندرعباس

شناسایی ودستگیری عاملان تیراندازی به مأمور راهور در بندرعباس