مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 09:252020-02-22فرهنگي

تاکید عرب زاده بر خرید بیش از یک اثر در هر رشته هنری جشنواره فجر


دبیر شورای هنری دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر بیان کرد پیش بینی شده در برخی رشته های هنری حاضر در جشنواره تجسمی فجر تعداد آثاری که خریداری می شود بیش از یک اثر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از واحد ارتباطات و رسانه دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، جمال عرب زاده دبیر شورای هنری دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر درباره کمیت و کیفیت این دوره از جشنواره گفت: درباره کیفیت آثار می توانم بگویم بسیار بالاتر از انتظار اولیه امان را بود.

سعی کردیم در کنار این بالا رفتن کیفیت، با یک چیدمان دقیق ارزش آثار را در نمایش بالا ببریم و به خوبی در کنار هم آثار دیده شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که تصمیم به خرید آثار برتر آیا این امکان را فراهم می کند که در هر رشته بیش از یک اثر انتخاب شود، گفت: این پیش بینی را کرده ایم که در برخی رشته ها تعداد آثاری که خریداری می شود بیش از یک اثر باشد.

حرکت از اهدا جایزه به سمت خرید آثار، کار بزرگی بود که به سمت آن حرکت کردیم.

در عرصه هنرهای تجسمی به سختی می توان ملاک معینی برای بهتر دانستن یک اثر داشته باشیم و کارها نیز بسیار وسیع است و جایزه محدود.

در بینال های مختلف دنیا آثاری برگزیده می شوند که در کیفیت های مختلفی قرار دارند و عموماً انتخاب می شوند که تأمین مالی شوند و آثار خلق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید عرب زاده بر خرید بیش از یک اثر در هر رشته هنری جشنواره فجر

تاکید عرب زاده بر خرید بیش از یک اثر در هر رشته هنری جشنواره فجر