مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 07:302020-02-22اجتماعي

مخالفت سازمان بوستان ها با نورپردازی درختان پایتخت


مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران گفت: درختان موجودات زنده هستند و نیاز به استراحت دارند؛ لذا نورپردازی به آنها صدمه می زند و ما با آن مخالفیم و جلوی آن را گرفته ایم.

- علی محمد مختاری در گفت وگو با ایسنا، در تشریح وضعیت ساماندهی و کاشت درختان خیابان ولیعصر(عج) گفت: در فاز نخست برای ساماندهی درختان خیابان ولیعصر(عج) درختان با قدمت 10 تا 12 سال و با محیط بن 50 سانتی متر که از شهرستانهای اطراف تهران به شهر حمل شده بود، اقدام کردیم.

وی افزود: فاز نخست در سال 1396 با کاشت 740 اصله درخت انجام شد که خیلی خوب جواب گرفتیم و در سال 1397 در فاز دوم 1100 اصله دیگر کاشته شد و امسال هم در فاز سوم 1000 اصله دیگر از تقاطع خیابان شهید بهشتی تا چهارراه شهید چمران کاشته خواهد شد.

مختاری ادامه داد: ظرف 3 سال گذشته سروسامان خوبی به درختان خیابان ولیعصر داده شده است و درختان کاشته شده با قدمت بالا، حدود 12 سال و محیط بن بالا بوده اند و خیلی خوب کاشت این درختان جواب داده است.

البته در نقاط دیگری همچون خیابان فلسطین جنوبی، شهرآرا و خیابان آزادی حدفاصل نواب تا میدان آزادی نیز کاشت درختان را داشته ایم.

وی در تشریح درختانی که در فاز اول کاشت درختان خیابان ولیعصر با موفقیت کاشت آنها انجام نشده، گفت: حداکثر کاشت 16 درخت در سال اول با موفقیت انجام نشد که بخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت سازمان بوستان ها با نورپردازی درختان پایتخت

مخالفت سازمان بوستان ها با نورپردازی درختان پایتخت