مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 06:452020-02-22سياسي

نتیجه انتخابات البرز به زودی مشخص می شود


رییس هیأت بازرسی ستاد انتخاباتی استان البرز گفت: روز انتخابات گزارش هایی در خصوص تخلفات برخی نامزدها به هیأت بازرسی ارائه شد که این تخلفات بسیار جزیی بود و خللی در برگزاری انتخابات سالم و قانونی در استان ایجاد نمی کرد.

- جهانگیر شاهمرادی، رییس هیأت بازرسی ستاد انتخاباتی استان البرز امروز در گفت وگو با رادیو گفت: حدود هفت ماه پیش برنامه ریزی برای برگزاری اصولی و قانونی انتخابات در استان صورت گرفت.

وی ادامه داد: پیش از برگزاری انتخابات دوم اسفند، جلسات متعددی با هیئت های بازرسی استان، شهرستان ها ، شعب و سربازرسین شعب برگزار و آموزش های لازم در سطح کشوری و استانی به آن ها داده شد.

وی توضیح داد: خوشبختانه از زمان ثبت نام نامزدها تا دیروز که مردم رأی های خود را به صندوق های رأی ریختند، هیچ مشکل و خللی در فرایند انتخابات ایجاد نشد.

این مسؤول اضافه کرد: البته گزارش هایی در خصوص تخلفات برخی نامزدها به هیأت بازرسی ارائه شد که این تخلفات بسیار جزیی بود و خللی در برگزاری انتخابات سالم و قانونی در استان ایجاد نمی کرد.

شاهمرادی تاکید کرد: خوشبختانه دیروز شاهد برگزاری شاهد انتخابات سالمی در استان بودیم و نتیجه آن به زودی به صورت رسمی اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه انتخابات البرز به زودی مشخص می شود

نتیجه انتخابات البرز به زودی مشخص می شود