مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 05:462020-02-22سياسي

4 چهره جدید راهی مجلس شدند حضور پرشور مردم استان سمنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، با پایان پذیرفتن شمارش آرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص شد هر چهار نماینده کرسی های حوزه انتخابیه استان سمنان افرادی به چهره های جدید هستند و نمایندگان سابق این استان در انتخابات موفقیت چشم گیری نیافتند.

همچنین هر چهار نماینده منتخب مردم استان سمنان اصولگرا هستند.

گلرو از سمنان راهی مجلس شد در حوزه انتخابیه سمنان، مهدی شهر و سرخه از مجموع 72 هزار و 26 رأی مأخوذه عباس گلرو با 32 هزار و 411 رأی به خانه ملت راه یافت جدی ترین رقیب وی جمال دامغانیان بود که هشت هزار و 80 رأی به دست آورد تا یکی از قاطع ترین آرای انتخابات مجلس در استان سمنان به نام گلرو ثبت شود.

علی رضا خسروی با هفت هزار و 677 رأی نفر سوم این فهرست و روح الله جمعه ای با چهار هزار و 86 رأی نفر سوم است در این فهرست همچنین ابراهیمی، آریا منش، کاشیان، شمس خانی و … نیز دیده می شوند.

نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در دهمین دور مجلس شورای اسلامی احمد همتی بود که در این دوره رد صلاحیت شد.

مطهری از گرمسار راهی مجلس شد در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان از مجموع 31 هزار و 472 رأی مأخوذه، اردشیر مطهری با 13 هزار و 130 رأی راهی خانه ملت شد، اسماعیل رجبی پس از با شش هزار و 411 رأی دوم شد و حجت الاسلام روح الله مطهری زاده با پنج هزار و 354 رأی سوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 چهره جدید راهی مجلس شدند حضور پرشور مردم استان سمنان

4 چهره جدید راهی مجلس شدند حضور پرشور مردم استان سمنان