مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 05:402020-02-22سياسي

اعلام آمادگی بانک مرکزی برای همکاری با صندوق نوآوری در توسعه اقتصاد دانش بنیان


نشست هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی با عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی و عضو حقوقی هیأت امنای صندوق نوآوری بعدازظهر چهارشنبه در ساختمان بانک مرکزی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، نشست هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی با عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی و عضو حقوقی هیأت امنای صندوق نوآوری بعدازظهر چهارشنبه در ساختمان بانک مرکزی برگزار شد.

در این نشست، علی وحدت، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی، عملکرد این صندوق در دوره سوم فعالیت هیات عامل را تشریح و با اشاره به اضافه شدن تسهیلات جدید به سبد خدمات صندوق در یک سال گذشته گفت:  برای هر استان یک صندوق پژوهش و فناوری تاسیس خواهد شد و علاوه بر آن در حوزه های تخصصی مثل نانو، نوآوری اجتماعی و تکنولوژی آینده نیز صندوق وجود دارد.

در طول یک سال اخیر تسهیلات جدیدی به سبد خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی اضافه شده است؛ به عنوان مثال خدمات متنوعی در حوزه های سرمایه گذاری، توانمندسازی و اعطای ضمانت نامه به سبد خدمات صندوق به شرکت های دانش بنیان اضافه شده است.

به گفته وی، ضمانت نامه های بانکی با معرفی و واسطه گری صندوق نوآوری و شکوفایی برای شرکت های دانش بنیان صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی بانک مرکزی برای همکاری با صندوق نوآوری در توسعه اقتصاد دانش بنیان

اعلام آمادگی بانک مرکزی برای همکاری با صندوق نوآوری در توسعه اقتصاد دانش بنیان