مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 05:102020-02-22اجتماعي

حلقه نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی قزوین تنگ تر شد


معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: طرح تشدید نظارت بر فعالیت مجتمع های خدماتی رفاهی میان راهی استان از اول اسفندماه آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فیاض بیگدلی صبح شنبه در نشست مشترک با مدیران مجتمع های خدماتی رفاهی اظهار کرد: با توجه به نزدیکی به ایام نوروز 99 انتظار می رود تمام مجتمع های خدماتی رفاهی میان راهی استان با رفع نواقص و ایرادات جزیی احتمالی، خود را برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی آماده کنند.

وی اضافه کرد: در نظارت و بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی فعال استان قزوین شاخصه های مختلفی چون وضعیت نمازخانه، سرویس های بهداشتی، سیستم گرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع مورد بررسی قرار می گیرد.

بیگدلی در ادامه از مجتمع های خدماتی رفاهی خواست به منظور تسهیل دسترسی جانبازان و معلولان به خدمات این مراکز، فضاهای خود را متناسب با وضعیت این گروه ها مناسب سازی کنند.

وی گفت: جذب مسافران جاده ای به داخل مجتمع های خدماتی رفاهی و استفاده از امکانات آنها جهت استراحت یکی از مهم ترین هدف تأسیس این مجتمع ها است که نقش بسیار مهم و مؤثری در کاهش تصادفات رانندگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حلقه نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی قزوین تنگ تر شد

حلقه نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی قزوین تنگ تر شد