مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 00:552020-02-21پزشكي

مورد مشکوک به کرونا در مدارس نداشتیم/ توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده


مدیرکل امور سلامت وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام اینکه هیچ مورد مشکوکی در مدارس از ابتلا به کرونا ویروس نداشتیم گفت: اگر هم مواردی وجود داشته باشد باید وزارت بهداشت اطلاع رسانی کند و ما امر آموزش و پیشگیری را بر عهده داریم.

- در صورت داشتن علائم سرماخوردگی به مدرسه نروید؛ غیبت ها موجهند مورد مشکوک به کرونا در مدارس نداشتیم/ توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده مدیرکل امور سلامت وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام اینکه هیچ مورد مشکوکی در مدارس از ابتلا به کرونا ویروس نداشتیم گفت: اگر هم مواردی وجود داشته باشد باید وزارت بهداشت اطلاع رسانی کند و ما امر آموزش و پیشگیری را بر عهده داریم.

  دکتر حسن ضیاءالدینی در گفت وگو با ایسنا، درباره تمهیدات آموزش و پرورش برای پیشگیری از کرونا در جمعیت دانش آموزی اظهار کرد: ما آموزش ها را از چندی قبل در کل کشور آغاز کرده ایم و به منظور ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان بخشنامه هایی را با هماهنگی دانشگاه های علوم پزشکی به استانها ارسال کرده ایم تا اصول بهداشتی و فردی و نکات سلامت به دانش آموزان آموزش داده شود.

ضدعفونی کردن سرویس های بهداشتی و تامین صابون مایع مدارس وی افزود: امروزه کنترل و نظارت بهداشت محیط مدارس نیز در دستور کار است به عنوان مثال به مدارس توصیه کرده ایم تمیز کردن دستگیره درها که بچه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورد مشکوک به کرونا در مدارس نداشتیم/ توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده

مورد مشکوک به کرونا در مدارس نداشتیم/ توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده