مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 21:302020-02-21بين الملل

آمریکا مانع ادامه تحصیل سه دانشجوی ایرانی دیگر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ادامه رفتار نامناسب و رویکرد ضد ایرانی دولت واشنگتن در قبال اتباع ایرانی، منابع خبری آمریکایی بامداد شنبه از شکایت سه دانشجوی ایرانی به دلیل ممانعت از ورود به خاک ایالات متحده خبر دادند.

- سه دانشجوی ایرانی به دلیل منع شدن از ادامه تحصیل در دانشگاه های ایالات متحده و ممانعت از ورود آنها به این کشور، به وزارت امنیت داخلی این کشور شکایت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، در ادامه رفتار نامناسب و رویکرد ضد ایرانی دولت واشنگتن در قبال اتباع ایرانی، منابع خبری آمریکایی بامداد شنبه از شکایت سه دانشجوی ایرانی به دلیل ممانعت از ورود به خاک ایالات متحده خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس ، اخیرا سه دانشجوی ایرانی که برای تحصیل در دانشگاه های آمریکا به این کشور سفر کرده بودند، از برخورد غیرقانونی و منع ورود به ایالات متحده، به وزارت امنیت داخلی این کشور شکایت کردند.

بر این اساس، دانشجویان ایرانی با نام های پگاه کریمی ، محمد مرادی و بهزاد رضایی در شکواییه های خود نوشته اند که در ماه جاری (فوریه) بعد از سفر به آمریکا برای ادامه تحصیل و ورود به فرودگاه های این کشور، مورد بدرفتاری مأموران حفاظت مرزی و گمرکی قرار گرفته و از ورود به خاک ایالات متحده منع شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا مانع ادامه تحصیل سه دانشجوی ایرانی دیگر شد

آمریکا مانع ادامه تحصیل سه دانشجوی ایرانی دیگر شد