مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 20:002020-02-21حوادث

دستگیری عاملان اصلی نزاع دسته جمعی محله شرف آباد یاسوج


جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : در ساعت حدود 20 و 27 دقیقه امروز و در پی اعلام به مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در شعبه اخذ رای توسط هواداران دو تن از کاندیداها در یکی از مدارس واقع در شرف آباد یاسوج، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : در ساعت حدود 20 و 27 دقیقه امروز و در پی اعلام به مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در شعبه اخذ رای توسط هواداران دو تن از کاندیداها در یکی از مدارس واقع در شرف آباد یاسوج، بلافاصله ماموران پلیس وارد عمل شدند.

سرهنگ کیقباد مصطفایی افزود: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس در صحنه درگیری ، تعداد دو نفر از افراد شرکت کننده در این نزاع دستگیر و چند نفر از آنها باتوجه به تاریک بودن هوا، از صحنه متواری شدند.

وی اظهارکرد: در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر کشته و زخمی شدن افرادی در پی وقوع این نزاع در حال انتشار است که پلیس استان ، قویا این موضوع را تکذیب می کند .

این مقام انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اقدامات کنترلی توسط پلیس و دعوت به آرامش برای جلوگیری از تشدید درگیری و اعتماد به پلیس و دستگاه قضایی برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان این واقعه انجام شد که خوشبختانه شاهد همکاری بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان اصلی نزاع دسته جمعی محله شرف آباد یاسوج

دستگیری عاملان اصلی نزاع دسته جمعی محله شرف آباد یاسوج