مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 19:162020-02-21سياسي

اعلام نتایج شمارش آرا غیر از مراجع رسمی جرم انتخاباتی است


محمد جباری جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اخبار بدلیل اینکه با سوء نیت، تشویش اذهان عمومی، ایجاد شک و تردید مطرح می شود جرم محسوب شده و دادستانی به عنوان مدعی العموم با متخلفان برخورد می کند.

وی با بیان اینکه این آمار غیر رسمی و به عنوان شایعه محسوب می شود، اضافه کرد: رسانه ها نیز حق اعلام هیچ گونه آماری را از منابع غیر رسمی ندارند در صورت اعلام با آنان نیز طبق قانون انتخابات و مطبوعات برخورد می شود.

دادستان عمومی و انقلاب کردستان با اشاره به اقدامات دادستانی در روند برگزاری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: پیرو دستورالعملی که از دادستان کل کشور ابلاغ شد در ابتدای روند انتخابات ستاد پیشگری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در تمام شهرستان ها و مرکز استان تشکیل شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان یادآور شد: رییس ادارات و اعضای شورای تامین نیز در این جلسات حضور پیدا کردند که با پیش بینی ها و تمهیدات انجام شده برای جلوگیری از جرایم انتخاباتی در نظر گرفته شده شعبه های ویژه ای برای برخورد با جرایم انتخاباتی در دادسراها و دادگاه های استان تعیین شده است.

جباری با بیان اینکه پیش از آغاز تبلیغات چهار فقره پرونده تخلف انتخاباتی در استان تشکیل شده بود، تاکید کرد: در ایام تبلیغات نیز چند مورد دیگر به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتایج شمارش آرا غیر از مراجع رسمی جرم انتخاباتی است

اعلام نتایج شمارش آرا غیر از مراجع رسمی جرم انتخاباتی است