مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 18:452020-02-21سياسي

مشارکت بیش از 50 درصدی کرمانی ها در انتخابات مجلس یازدهم تا ساعت 21:30


رییس کمیته بازرسی ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به اینکه به احتمال زیاد ساعت اخذ رای برای حوزه های خاصی تمدید شود، گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم در استان کرمان تا ساعت 21 و 30 دقیقه بالای 50 درصد و در مناطق روستایی بیشتر بوده است.

- مشارکت بیش از 50 درصدی کرمانی ها در انتخابات مجلس یازدهم تا ساعت 21:30 ایسنا/کرمان رییس کمیته بازرسی ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به اینکه به احتمال زیاد ساعت اخذ رای برای حوزه های خاصی تمدید شود، گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم در استان کرمان تا ساعت 21 و 30 دقیقه بالای 50 درصد و در مناطق روستایی بیشتر بوده است.

دکتر محمدعلی دهقان دقایقی قبل (شامگاه جمعه دوم اسفندماه) در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان کرمان اظهار کرد: کرمان جزو پنج استان برتر کشور در میزان مشارکت مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و کهگیلویه و بویراحمد جزو استان های برتر هستند.

وی با اشاره به اینکه به احتمال زیاد ساعت اخذ رای برای حوزه های خاصی تمدید شود، افزود: میزان مشارکت در استان کرمان تا ساعت 21 و 30 دقیقه بالای 50 درصد و در مناطق روستایی بیشتر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بیش از 50 درصدی کرمانی ها در انتخابات مجلس یازدهم تا ساعت 21:30

مشارکت بیش از 50 درصدی کرمانی ها در انتخابات مجلس یازدهم تا ساعت 21:30