مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 18:402020-02-21سياسي

 7 دستور ویژه شهردار اصفهان در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا


شهردار اصفهان  7 دستور ویژه برای آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی و سایر فضاهای عمومی شهری در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان با بیان اینکه در نامه ای برای پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری کرونا و آمادگی فضاهای عمومی شهر در این زمینه، هفت دستور ویژه به معاونین و مدیران شهرداری اصفهان ابلاغ شده است، اظهار داشت: در این زمینه با همفکری و استفاده از نظرات دکتر جوادی رییس محترم کمیسیون خدمات شهری و بهداشت شورای اسلامی شهر که از چهره های ارزشمند جامعه پزشکی اصفهان نیز هستند و همچنین دکتر آجدانی مشاور این جانب در حوزه بهداشت و سلامت، اقدامات لازم برنامه ریزی می شود.

وی با اشاره به 7 دستور ویژه در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: قرار است معاونت حمل و نقل و ترافیک در اسرع وقت در خصوص اقدامات لازم برای ضدعفونی کردن اتوبوس ها و واگن های مترو تا حد ممکن برنامه ریزی کند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه معاون فرهنگی شهرداری در اسرع وقت برای فرهنگ سازی صحیح در این ایام از جمله رعایت نظافت شخصی، رعایت اصول بهداشتی در زمان استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی (مانند استفاده از ماسک) و پرهیز از استفاده در صورت داشتن علائم بیماری اقدام می کند، گفت:معاونت خدمات شهری با همفکری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 7 دستور ویژه شهردار اصفهان در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

 7 دستور ویژه شهردار اصفهان در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا