مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 18:202020-02-21سياسي

راه حل مشکلات اقتصادی کشور تکیه بر اقتصاد مقاومتی است


موبد زرتشتیان اصفهان با اشاره به اینکه حضور پرشور همه اقشار و ادیان در انتخابات موجب قدرتمندی ایران است، گفت: راه حل مشکلات اقتصادی کشور تکیه بر اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهزاد نیک دین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمامی اقلیت های مذهبی نیز همپای مسلمانان به سرنوشت کشور ایران علاقه مند هستند و به یقین با مشارکت در انتخابات وحدت و همدلی را رقم خواهند زد.

وی افزود: مطابق فرموده رهبر انقلاب امروز همه ایرانیان با هر عقیده، آیین و مذهبی با اتحاد و همدلی حضوری پرشور در انتخابات داشتند.

موبد زرتشتیان اصفهان با اشاره به اینکه حضور پرشور همه اقشار و ادیان در انتخابات موجب قدرتمندی ایران اسلامی در برابر دشمنان است، بیان داشت: مشکلات کشور راه حل خود را دارد و به ویژه عقیده دارم تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور تکیه بر اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر انقلاب است.

نمایندگان مجلس باید صادقانه به وعده های خود برای خدمت به مردم عمل کنند نیک دین تاکید کرد: در این راستا نمایندگان مجلس باید صادقانه به وعده های خود برای خدمت به مردم عمل کنند و خداوند را در این راه مدنظر بگیرند.

وی ادامه داد: باید به یاد داشته باشیم که شهدای انقلاب و دفاع مقدس که از میان همه ادیان نیز در میان آنها وجود داشتند تنها امنیت و آسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل مشکلات اقتصادی کشور تکیه بر اقتصاد مقاومتی است

راه حل مشکلات اقتصادی کشور تکیه بر اقتصاد مقاومتی است