مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 17:402020-02-21سياسي

حضور گسترده مردم در نوبت عصر انتخابات


رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: مشارکت مردم استان اردبیل در انتخابات مجلس مناسب گزارش شده و در نوبت عصرگاهی ازدحام جمعیت در شعب اخذ رای بیشتر به چشم می آید.

- بهروز ندایی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: تاکنون هیچگونه خللی در روند انتخابات مجلس به وجود نیامده و تمامی شعب اخذ رای به فعالیت خود ادامه میدهند.

وی خاطرنشان کرد: ساعت رای گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت 22 شب تمدید شده و با نظر فرمانداران در صورت حضور افراد در محل رای گیری امکان تمدید مجدد نیز وجود دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: در استان اردبیل مردم در شهرهای مختلف از ابتدای صبح پای صندوقهای رای حاضر شدند اما در نوبت عصر و شامگاه بر حجم رای دهندگان افزوده شده و بسیاری از شعب با ازدجام رای دهندگان روبروست.

ندایی تصریح کرد: هیچگونه کمبود تعرفه در شعب اخذ رای وجود ندارد و به اندازه کافی تعرفه تامین و در اختیار شعب قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه شمارش آراد بعد از اتمام مهلت رای گیری آغاز خواهد شد، افزود: پیش بینی میکنیم در شهرهای استان به غیر از اردبیل نتایج اولیه تا اوایل صبح فردا اعلام شود.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل ادامه داد: با توجه به حجم بالای شمارش آرا در مرکز استان تصمیم گرفتیم تا با نظر مساعد آموزش و پرورش کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور گسترده مردم در نوبت عصر انتخابات

حضور گسترده مردم در نوبت عصر انتخابات