مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 16:302020-02-21سياسي

تلاش هوشمندانه برای صیانت از رأی مردم انجام می شود


رییس مجلس با بیان اینکه تلاش هوشمندانه برای صیانت از رأی مردم انجام می شود، گفت: گام خوبی را وزارت کشور انجام داد تا هم از رأی تک تک مردم صیانت شود و هم با سرعت کار انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش با حضور در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امیدوارم تا آخر شب انتخابات پر رونق و مجلس آینده مجلسی با پشتوانه قوی باشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بازدیدی که از ستاد انتخابات داشتم، اقدامات وزارت کشور نشانگر تلاش هوشمندانه برای صیانت از آراء مردم بود، علاوه بر این با دقت نظر لازم ساز و کارها طراحی شده بود تا با سرعت اطلاعات از همه حوزه ها به ستاد انتخابات کشور منتقل و نتایج مشخص شود.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به نظر من وزارت کشور گام های خوبی برداشته است برای اینکه با رای مردم با صیانت کامل و با سرعت و استفاده از تجهیزات جدید منتقل شود.

وی اظهار داشت: امیدوارم در آینده گام دیگری برداشته شود و شمارش آراء به صورت الکترونیک انجام شود که هم سرعت و دقت کار بالا می رود، لازم است شورای نگهبان در این زمینه با وزارت کشور همکاری نزدیک داشته باشد.

لاریجانی ادامه داد: تا جایی که آقای رحمانی فضلی و دوستانشان گفتند طراحی کار هم انجام شده است، این کار کمک می کند تا در شهرهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش هوشمندانه برای صیانت از رأی مردم انجام می شود

تلاش هوشمندانه برای صیانت از رأی مردم انجام می شود