مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 16:052020-02-21بين الملل

آلمان: شهرک سازی اسراییل در قدس شرقی غیرقانونی است


وزارت خارجه آلمان در واکنش به تصمیم رژیم صهیونیستی برای ایجاد 5000 واحد مسکونی جدید در قدس شرقی اشغالی گفت که این اقدام بر خلاف قوانین بین المللی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه آلمان روز جمعه از تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت 5 هزار واحد مسکونی جدید در شهرک های اسراییلی در قدس شرقی اشغالی ابراز نگرانی کرد.

وزارت خارجه آلمان در ادامه اضافه کرد: این اقدام بار دیگر قدس شرقی اشغالی را از کرانه باختری بیشتر جدا خواهد کرد و احتمال ایجاد کشور فلسطینی را تضعیف می کند.

وزارت خارجه آلمان در ادامه بیانیه خود اعلام کرد: ما بار دیگر از دولت اسراییل می خواهیم برنامه ایجاد واحدهای اقامتی در حار حوما و گیوات هاماتوس در قدس اشغالی را رها کرده و ساخت شهرک در مناطق اشغالی که بر خلاف قوانین بین المللی است را متوقف کند.

 وزارت مسکن رژیم صهیونیستی دو روز پیش طرحی را برای احداث 9 هزار واحد مسکونی در شمال قدس اشغالی و در زمینی که قبلا فرودگاه قدس بوده، آماده کرده است.

(جزییات بیشتر ) فرودگاه در منطقه قلندیا در شمال قدس و در منطقه ای احاطه شده توسط محله ها و روستاهای پرجمعیت از خانواده های فلسطینی واقع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان: شهرک سازی اسراییل در قدس شرقی غیرقانونی است

آلمان: شهرک سازی اسراییل در قدس شرقی غیرقانونی است