مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 15:462020-02-21سياسي

ما آمدیم، نوبت نمایندگان منتخب است که به تکلیفشان عمل کنند


یکی از این جوانان که در شعبه 469 منطقه 6 مشهد مقدس واقع در خیابان طبرسی شمالی حضور داشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای نخستین بار در انتخابات شرکت کرده‎ام زیرا می خواهم در تعیین سرنوشت کشورمان سهیم باشم.

محدثه توسی ادامه داد: شرکت ما در انتخابات باعث می شود که نگذاریم دیگران برای ما خدمتگزاران نظام را انتخاب کنند و با انتخاب خوب خود آینده روشنی برای خودمان رقم می زنیم.

مجید حسینی یکی دیگر از رای دهندگان جوان به خبرنگار ایرنا گفت: رای من برای کشورم مهم است به همین دلیل در انتخابات حضور پیدا کردم تا بتوانم در تعیین آینده خود سهیم و تاثیرگذار باشم.

وی اظهار داشت: از آنجا که من در منطقه ای کم برخوردار و محروم مشهد ساکن هستم از نامزدها در صورت گرفتن کرسی سبز مجلس شورای اسلامی و ورود به خانه ملت می خواهم که رای مردم را در نظر داشته باشند زیرا این رای باری بر دوش نمایندگان است که آنان را نسبت به ملت مکلف می کند.

حسینی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات تکلیفی برای همه مردم است ادامه داد: رهبر معظم انقلاب این تکلیف را بر روی دوش مردم گذاشته است و این مهم باعث شده مردم با انگیزه پای صندوق رای حضور پیدا کنند.

حسین گوهری یکی دیگر از جوانان رای دهنده مستقر در شعبه شماره 1261 منطقه 15 مشهد واقع در خیابان خواجه ربیع هم به خبرنگار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما آمدیم، نوبت نمایندگان منتخب است که به تکلیفشان عمل کنند

ما آمدیم، نوبت نمایندگان منتخب است که به تکلیفشان عمل کنند