مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 15:462020-02-21ورزشي

حضور جامعه ورزشی خوزستان در انتخابات مجلس یازدهم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز جمعه ایرنا ورزشکاران قشر محبوب و اثرگذاری در جامعه هستند و از ساعات آغازین رایگیری در پای صندوقهای رای حضور یافته و در انتخابات شرکت کرده اند؛ با توجه به شرایط کنونی جامعه همه اقشار مختلف از جمله ورزشکاران موظفند که این انتخابات را با شکوهتر برگزار کنند و شور و اشتیاق بیشتری در صحنه انتخابات داشته باشند.

حضور ورزشکاران به عنوان الگوهای جامعه در انتخابات بسیار مهم بوده و باعث می شود که دشمنان به مرز و بوم این مملکت تعدی نکنند.

سیدسالار محمدنیا رییس هیات تیراندازی خوزستان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه است و همه به ویژه جامعه ورزش باید حضور گسترده ای در آن داشته باشند.

وی بیان کرد: با توجه به محبوبیت ورزشکاران در جامعه، این قشر نقش به سزایی در زمینههای مختلف اجتماعی به ویژه انتخابات دارد که در این راستا، وظیفه ورزشکاران و جامعه ورزشی نیز بسیار حساس و سنگین است.

سیدعلیرضا قریشی رییس هیات وزنه برداری خوزستان نیز گفت: امیدواریم که ورزشکاران به ویژه جامعه وزنه برداری خوزستان به پای صندوق های رای رفته و در انتخابات حضور گسترده و فعالی داشته باشند.

وی با بیان اینکه حضور ورزشکاران مطرح خوزستان موجب می شود تا دیگر اقشار جامعه راغب به شرکت در انتخابات شوند افزود: ورزشکاران و قهرمانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور جامعه ورزشی خوزستان در انتخابات مجلس یازدهم

حضور جامعه ورزشی خوزستان در انتخابات مجلس یازدهم