مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 15:302020-02-21سياسي

معاون استاندار تهران: در حال حاضر مشکل خاصی در روند اجرایی انتخابات نبوده است


در حال حاضر مشکل خاصی در روند اجرایی انتخابات نبوده است و همه مردم در آرامش کامل در صندوق رأی حضور پیدا کردند و رأی خودشان را در صندوق رأی انداختند.

- معاون استاندار تهران گفت: در حال حاضر مشکل خاصی در روند اجرایی انتخابات نبوده است و همه مردم در آرامش کامل در صندوق رأی حضور پیدا کردند و رأی خودشان را در صندوق رأی انداختند.

حسین توکلی کجانی عصر جمعه در حاشیه برگزاری انتخابات در شهرستان ری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز با برگزاری انتخابات حماسه ی دیگر در ایران اسلامی رقم خورد و انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای خبرگان رهبری در حال برگزاری است.

توکلی کجانی با بیان اینکه از 8 صبح فرایند اخذ آرا در 460 شعبه در مرکز شهر ری و 4 بخش تابعه در حال انجام است گفت: در حال حاضر مشکل خاصی در روند اجرایی انتخابات نبوده است و همه مردم در آرامش کامل در صندوق رأی حضور پیدا کردند و رأی خودشان را در صندوق رأی انداختند.

وی با اشاره به اینکه استاندار تهران هم امروز قبله تهران را انتخاب کردند و در شهر ری در جوار حضرت عبدالعظیم حسنی رأی دادند افزود: استاندار بازدیدی از مجموعه ی ستاد امور اجرایی شهرستان ری داشتند و در ادامه از یکی از مدارس شهرری هم بازدید کردند و موارد و نکاتی که نیاز بود را طی حضور در شهرستان اعلام نمودند تا ما بتوانیم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار تهران: در حال حاضر مشکل خاصی در روند اجرایی انتخابات نبوده است

معاون استاندار تهران: در حال حاضر مشکل خاصی در روند اجرایی انتخابات نبوده است