مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 13:262020-02-21سياسي

23 فرآیند انتخابات در کرمانشاه به صورت الکترونیک برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد ایمانی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: 23 فرآیند از مجموع 25 فرآیند رأی گیری به صورت الکترونیک برگزار می شود.

وی افزود: در دوره قبلی که انتخابات شوراهای اسلامی برگزار شد در سه شهرستان اسلام آباد غرب، جوانرود و کنگاور شاهد برگزاری انتخابات به صورت کاملاً الکترونیکی بودیم.

رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: در انتخابات فعلی بخشی از فرآیند از جمله احراز هویت افراد به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

ایمانی در پاسخ به اینکه با وجود تجربه انتخابات تمام الکترونیک چرا در این دوره شاهد این امر در استان نبودیم، گفت: شورای نگهبان و وزارت کشور در این خصوص تصمیم گیری می کنند، اما شاید یکی از دلایل این امر حجم بالای شرکت کنندگان و نوع انتخابات باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر شمارش و تجمیع آرا به صورت دستی انجام می شود، عنوان کرد: بلافاصله پس از تجمیع، نتیجه آرا در پایگاه های وزارت کشور قابل مشاهده است.

وی در مورد زمان اعلام نتایج قطعی شمارش آرا نیز گفت: با توجه به وسعت و تعداد کاندیداها در شهرستان کرمانشاه این امر به زمان بیشتری نیاز دارد و در ادوار گذشته از یک تا دو روز بعد از انتخابات به طول انجامیده اما در شهرستانها معمولاً تا صبح روز بعد اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 فرآیند انتخابات در کرمانشاه به صورت الکترونیک برگزار می شود

23 فرآیند انتخابات در کرمانشاه به صورت الکترونیک برگزار می شود