مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 13:162020-02-21سياسي

حضور زنجانی ها در پای صندوق های رای به نیابت از سردار سلیمانی


زنجانی ها امروز با وجود هوای سرد چه آنان که به سن رای دادن رسیده اند و چه آنانی که این شرایط را ندارند همراه خانواده خود در شعب اخذ رای حضور یافته اند تا سرنوشت کشور را آن طور که باید و شاید، رقم بزنند.

همه با پای دل آمده اند تا سرنوشتی تاریخ ساز برای میهن تعیین کنند و به رغم خالی بودن جای سردار شهید سپهبد سلیمانی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، مردم ولایتمدار یاد وی را زنده نگه داشته اند و عده ای تاکید می کنند که به انتقام خون این سردار سرافزار به پای صندوق های رای آمده اند.

در یکی از شعب اخذ رای واقع در علوم پایه زنجان، اعضای خانواده ای همگی باهم برای انتخاب اصلح ترین نماینده به پای صندوق های رای آمده اند، شماری از رای اولی ها نیز که با شور و شوق چند برابری و لبخند برچهره حضور دارند و سرخوش از این هستند که می توانند در سرنوشت کشورشان سهیم باشند و خانم معلولی که بر روی ویلچر نشسته و بیان می کند با پای دل آمده است.

شماری از رای اولی ها با شور و شوق جلوی درب شعبه اخذ رای شناسنامه در دست، با انگشتان جوهری با یکدیگر عکس یادگاری می گرفتند.

سید جواد صفوی یکی از رای اولی ها زنجان می گوید: جو انتخابات بسیار مطلوب است و نامزد اصلح را بر اساس تحقیق و مطالعه برنامه ها انتخاب کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور زنجانی ها در پای صندوق های رای به نیابت از سردار سلیمانی

حضور زنجانی ها در پای صندوق های رای به نیابت از سردار سلیمانی