مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 13:162020-02-21سياسي

کمبود تعرفه رأی گیری در مازندران نداریم


حسین نژاد حسن نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به استفاده از دستگاه های اعتبارسنجی برای احراز هویت اظهار داشت: یک از محاسن استفاده از دستگاه های احراز هویت، با صورت آنلاین صحت رأی دهنده شناسایی می شود.

رییس ستاد انتخابات استان مازندران با بیان اینکه احراز هویت به صورت ممتاز قرار دارد، افزود: با این مهم، اساساً نیازی به اثر انگشت وجود ندارد و برای تسهیل در کار اثر انگشت بر روی تعرفه ها حذف شد.

حسن نژاد با اشاره به اینکه تعرفه رأی بیش از میزان افراد واجد شرایط در مازندران وجود دارد، افزود: بر اساس تجربه سال های گذشته، تعرفه ها بیش از افراد واجد شرایط رأی در اختیار فرمانداران قرار گرفت و تا به اکنون گزارشی مبنی بر کمبود رأی گزارش نشد.

وی با بیان اینکه لحظه ای تمامی حوزه های اخذ رأی رصد می شوند، گفت: با توجه اینکه مسافرانی نیز در استان حضور دارند می توانند در شهرهای استان با دردست داشتن شناسنامه رأی دهند.

حسن نژاد با اشاره به اینکه سه هزار و 80 شعبه اخذ رأی استان از ساعت 8 صبح امروز رأی گیری را در استان آغاز کردند، افزود: از ابتدای امروز تا با حال از 4 شهرستان بازدید داشتیم و هیچ گونه مسئله خاصی از جمله کمبود تعرفه رأی در استان گزارش نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود تعرفه رأی گیری در مازندران نداریم

کمبود تعرفه رأی گیری در مازندران نداریم