مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 13:052020-02-21سياسي

نتایج انتخابات نهایتا یکشنبه اعلام می شود/ فرایند شمارش آرا کماکان دستی است


رییس کمیته فناوری اطلاعات انتخابات استان کرمانشاه گفت: با توجه به حجم و گستردگی انتخابات انتظار می رود روند تجمیع آرا تا صبح روز بعد در حوزه شهرستان های تابع استان و نهایتا تا 48 ساعت پس از انتخابات در شهرستان کرمانشاه جمع آوری و اعلام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از کرمانشاه، محمد ایمانی، رییس کمیته فناوری اطلاعات انتخابات استان در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات، اظهار داشت: با توجه به حجم و گستردگی انتخابات انتظار می رود روند تجمیع آرا تا صبح روز بعد در حوزه شهرستان های تابع استان و نهایتا تا 48 ساعت پس از انتخابات در شهرستان کرمانشاه جمع آوری و اعلام شود.

ایمانی با اشاره به سابقه انتخابات الکترونیکی در استان کرمانشاه،گفت: روند انتخابات کاملا الکترونیکی به صورت آزمایشی در انتخابات دور قبل شورای اسلامی شهر و روستا در حوزه های اسلام آباد غرب، جوانرود و کنگاور به صورت موفق برگزار شد اما در این دوره هیچ تصمیمی بر انتخابات صددرصد الکترونیکی نبوده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر یکی از اصلی ترین بخش های فرایند انتخابات یعنی فرایند احراز هویت افراد به صورت الکترونیکی انجام می شود و این مساله از بروز بسیاری از تخلفات انتخاباتی جلوگیری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج انتخابات نهایتا یکشنبه اعلام می شود/ فرایند شمارش آرا کماکان دستی است

نتایج انتخابات نهایتا یکشنبه اعلام می شود/ فرایند شمارش آرا کماکان دستی است