مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 11:352020-02-21سياسي

نماینده اراک: انتخابات فصل همدلی آگاهانه است


سید مهدی مقدسی روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق در شعبه اخذ رای دبیرستان حاج تقوی اراک در گفت و گو با ایرنا، افزود: هر رای آگاهانه به سهم خود ارزشمند است و موجب تحکیم پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.

وی بیان کرد: مشارکت مقتدرانه و هدفمند در پای صندوق های رای پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی است و انتظار است که مردم در این آزمون سیاسی مانند سایر عرصه ها دشمن را مایوس کنند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم فهیم و همیشه در صحنه همواره در بزنگاه های مختلف از آرمان های نظام اسلامی و کشورشان پاسداری و حمایت کرده اند و در این دوره از انتخابات نیز با درک شرایط دشوار و تنگناهای اقتصادی کشور باز هم هوشیارانه در میدان خواهند بود و با حضور معنادارشان به اقتدار نظام کمک می کنند.

مقدسی اظهار داشت: بی تفاوتی به انتخابات و صندوق های رای نادیدن گرفتن حق شهروندی است و مشارکت آگاهانه و انتخاب افراد شایسته است که بهبود مسیر خدمتگذاری را رقم می زند.

وی عنوان کرد: بر اساس قانون اساسی و دیدگاه امام راحل و رهبر معظم انقلاب، مجلس شورای اسلامی از جایگاه رفیعی برخوردار است و از ارکان مهم نظام و تصمیم گیری کشور است و انتظارمی رود که باتقویت خانه ملت بیش از گذشته در بهبود مناسبات قانون گذاری عمل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اراک: انتخابات فصل همدلی آگاهانه است

نماینده اراک: انتخابات فصل همدلی آگاهانه است