مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 11:302020-02-21سياسي

حضور مردم در انتخابات آبروی نظام و تقویت کننده کشور است


امام جمعه بخش بهمن با بیان اینکه کشور قوی نیازمند دولت و مجلس قوی است، گفت: حضور مردم در انتخابات مایه آبروی نظام، تقویت کشور و مصونیت در برابر توطئه های دشمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع مداحان، اظهار کرد: علاج مشکل کشور ما این است که در مقابل دشمنان قوی پنجه، قوی بشویم.

امام جمعه بخش بهمن با بیان اینکه شرط داشتن ایران قوی، داشتن دولت و مجلس قوی است، خاطرنشان کرد: اگر مجلس قوی بخواهیم باید حضور پرشور در انتخابات و انتخاب درست داشته باشیم؛ چراکه مجلس شورای اسلامی محل قانون گذاری و ریل گذاری دولت است و ممکن است قوانینی در مجلس تصویب شود که آثار آن سال ها ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام علیزاده ابراز کرد: حضور پرشور مردم در مناسبت های ملی مایه آبروی نظام اسلامی و تقویت کشور و مصونیت بخش در برابر توطئه های دشمنان است.

دشمن دائماً تلاش می کند با تبلیغات گسترده بر افکار عمومی مردم، خاصه جوانان تأثیر بگذارند و آن ها را از انقلاب جدا کنند اما به جایی نمی رسند.

علیزاده با اشاره به حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، ادامه داد: انتخابات امروز نشان می دهد مردم در کنار و پشتیبان نظام هستند، هرچند دشمنان تلاش می کنند با بزرگ جلوه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در انتخابات آبروی نظام و تقویت کننده کشور است

حضور مردم در انتخابات آبروی نظام و تقویت کننده کشور است