مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 11:262020-02-21سياسي

حیات و شکوفایی هر ملتی بستگی به میزان مشارکت آنها در انتخابات دارد


ماموستا علی سبحانی در خطبه های نماز جمعه این هفته سروآباد اظهار داشت: مردم کُرد باید برای تصاحب کرسی مجلس شورای اسلامی نمایندگان اصلحی را انتخاب کنند تا ایشان بتوانند در بهبود شرایط و آینده بهتر کشور به نمایندگی از موکلان خود تلاش کرده و سهیم باشند.

وی افزود: برخلاف دشمنان که مردم را تحریک می کردند در انتخابات مشارکت نکنند ما می گوییم آری به انتخابات و آری به انتخاب فرد اصلح بهترین راه است لذا وظیفه همه ما آحاد ملت حضور پرشور در پای صندوق های رای است.

امام جمعه موقت سروآباد یادآور شد: پیام این حماسه پرشور و تاریخی ملت ایران برای دشمنان بویژه آمریکا واضح و روشن است و آن اینکه مردم به نظام و انقلاب خود وفادار بوده و برای حفظ و بقای آن در برابر دشمنان خواهند ایستاد.

وی اضافه کرد: امروز دشمنان منتظر بودند مردم ایران در پای صندوق های رای حاضر نشوند و انتخابات را سرد و کمرنگ جلوه دهند اما ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی از نخستین ساعات رای گیری با حضور پرشور خود مشت محکمی بر یاوه گویی دشمنان زدند.

ماموستا سبحانی در بخش دیگری از خطبه ها مسلمانان را به تقوای الهی سفارش کرد و گفت: آنچه که باعث سعادت اخروی و دنیوی برای انسان مسلمان است، کسب تقوای الهی و پیروی از فرامین و دستورات دینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیات و شکوفایی هر ملتی بستگی به میزان مشارکت آنها در انتخابات دارد

حیات و شکوفایی هر ملتی بستگی به میزان مشارکت آنها در انتخابات دارد