مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 11:062020-02-21سياسي

حضور چشمگیر بانوان گنبدی در انتخابات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا، بانوان گنبدکاووس از سنین مختلف از دختران رای اولی تا پیرزنان عصا بدست با شعار تجدید میثاق با رهبری و نظام جمهوری اسلامی و زنده نگه داشتن یاد سردار شهید قاسم سلیمانی که برای دفاع از عزت و شرف ایران اسلامی جان خود را فدا کرد، در پای صندوق های اخذ رای در مناطق مختلف سطح شهر حاضر شدند.

این حضور چشمگیر که از ساعات اولیه آغاز رای گیری در شعب اخذ مشاهده می شود، نشان از وفاداری و عرق ملی بانوان گنبدی از هر قومیت و مذهب به ایران اسلامی است، بانوانی که همراه با کودکان خردسال خود در محل های رای گیری حاضر شدند.

بانوانی از قومیت های مختلف همچون فارس، ترکمن، سیستانی، بلوچ و ترک که برخی از آنان لباس های محلی بر تن داشتند به تنهایی یا همراه با سایر بانوان و اعضای خانواده خود از صبح امروز در شعب اخذ رای مناطق شهری و روستایی گنبدکاووس حاضر شدند تا به وظیفه شرعی و دینی خود که همان شرکت در انتخابات است عمل کنند؛ این بانوان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، حمایت از رهبری و نظام و انتخاب بهترین فرد که بتوانند راهگشای مشکلات جامعه باشد را مهمترین هدف خود از این حضور عنوان کردند.

مریم مهربانی یکی از بانوان حاضر در شعب اخذ رای که خود را از قومیت سیستانی معرفی کرد به خبرنگار ایرنا گفت: شرکت در انتخابات افتخاری بزرگ برای هر ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور چشمگیر بانوان گنبدی در انتخابات

حضور چشمگیر بانوان گنبدی در انتخابات