مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 11:052020-02-21سياسي

حضور پرشور مردم سنقروکلیایی در انتخابات


فرماندار شهرستان سنقروکلیایی مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات مجلس یازدهم را تا این لحظه خوب ارزیابی کرد و گفت: مردم سنقروکلیایی همواره در حمایت از نظام پای کار بوده اند.

- ایسنا/کرمانشاه فرماندار شهرستان سنقروکلیایی مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات مجلس یازدهم را تا این لحظه خوب ارزیابی کرد و گفت: مردم سنقروکلیایی همواره در حمایت از نظام پای کار بوده اند.

محمدناصر معصومی زاده در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در حوزه انتخابیه سنقروکلیایی 65 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند، گفت: مردم این شهرستان از ساعات ابتدایی آغاز رای گیری پای صندوق های رای حاضر شده و تاکنون مشارکت خوبی داشته اند.

معصومی زاده با بیان اینکه مردم سنقروکلیایی همواره در حمایت از نظام پای کار بوده اند، گفت: میزان مشارکت مردم این شهرستان در ادوار مختلف برگزاری انتخابات قابل قبول بوده و امیدواریم این بار هم شاهد حضور گسترده مردمان این خطه در پای صندوق های اخذ رای باشیم.

وی گفت: مشکل خاصی برای برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه سنقروکلیایی نداریم و از صبح هم شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های اخذ رای هستیم.

فرماندار سنقروکلیایی اشاره ای هم به تعداد شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه سنقروکلیایی داشت و گفت: 99 شعبه اخذ رای در سطح حوزه انتخابیه سنقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور مردم سنقروکلیایی در انتخابات

حضور پرشور مردم سنقروکلیایی در انتخابات