مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 10:302020-02-21اجتماعي

حضور رای اولی ها؛ تمرینی برای دموکراسی در آموزش و پرورش


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: حضور رای اولی ها در انتخابات، تمرینی برای دموکراسی در آموزش و پرورش است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: حضور رای اولی ها در انتخابات، تمرینی برای دموکراسی در آموزش و پرورش است.

ابراهیم رفیعی ظهر امروز با حضور در ستاد انتخابات استان زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به اینکه در مدارس علاوه بر آموزش، پرورش نیز مورد توجه است و رای اولی های این دوره، با حضور در انتخابات، دموکراسی را تمرین می کنند.

این مسئول ادامه داد: مدرسه مکانی برای نقش آفرینی دانش آموزان به ویژه تمرین ایفای نقش اجتماعی آنان است؛ بر این اساس یکی از ارکان و ستون اصلی آموزش و پرورش در مدرسه شورای دانش آموزی است و ضرورت دارد هر تصمیم مدرسه در شورا مطرح شود.

وی افزود: تشکل های دانش آموزی تنوع دارند و دانش آموزان بر حسب علاقه می توانند در این تشکل ها عضو شده و در آن حوزه فعالیت کنند که شورای دانش آموزی یکی از این تشکل ها است که دانش آموزان کارهای مدیریتی را تمرین می کنند و سپس وارد جامعه می شوند.

رفیعی تصریح کرد: در واقع شوراهای دانش آموزی گروه های هدف به ویژه دانش آموزان مقطع دوره دوم را برای مشارکت سیاسی و اجتماعی آماده می کنند که این مهم توسط مدیران مدارس مورد توجه قرار گرفته و در این راستا نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور رای اولی ها؛ تمرینی برای دموکراسی در آموزش و پرورش

حضور رای اولی ها؛ تمرینی برای دموکراسی در آموزش و پرورش