مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 08:352020-02-21اجتماعي

از هفته داغ انتخاباتی تا ویروسی که زنگ های هشدار را به صدا درآورد


در هفته ای که گذشت موضوع «کرونا» در حالی همچنان در صدر اخبار بود که مثبت شدن نتیجه آزمایش دو تن در قم به این ویروس که مرگ آنها را در پی داشت، به بحثی داغ تبدیل شد به طوریکه دستگاه ها بالاخص وزارت بهداشت برای کنترل و پیشگیری از شیوع آن، - در هفته ای که گذشت موضوع کرونا در حالی همچنان در صدر اخبار بود که مثبت شدن نتیجه آزمایش دو تن در قم به این ویروس که مرگ آنها را در پی داشت، به بحثی داغ تبدیل شد به طوریکه دستگاه ها بالاخص وزارت بهداشت برای کنترل و پیشگیری از شیوع آن، وارد عمل شد.

در این میان وزارت آموزش و پرورش به عنوان دستگاهی عریض و طویل که با جمعیتی چند میلیونی در مدارس سر و کار دارد نیز بخشنامه هایی در این خصوص به استانها صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز چهارشنبه 30 بهمن ماه وزارت بهداشت اعلام کرد که با اظهار تاسف از فوت دو نفر مبتلا به کرونا ویروس در استان قم، به ایسنا، گفت: هر دو نفر با کهولت سن روبرو بوده و یک نفر نیز بیماری زمینه ای جدی داشت؛ مابقی بیماران تحت نظر هستند.

وی همچنین اعلام کرد که هر اطلاعات جدیدی داشته باشم در لحظه به مردم منتقل خواهم کرد.

از هفته داغ انتخاباتی تا دل نگرانی از معدن توچال از نخستین روزهای هفته گذشته در حوزه شهری بحث انتخابات مجلس داغ بود به گونه ای که سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام کرد که سازه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از هفته داغ انتخاباتی تا ویروسی که زنگ های هشدار را به صدا درآورد

از هفته داغ انتخاباتی تا ویروسی که زنگ های هشدار را به صدا درآورد