مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 07:152020-02-21اقتصادي

خطر توقف تجارت نفت ونزوئلا جدی شد


تحریمهای آمریکا علیه زیرمجموعه شرکت روس نفت ممکن است توانایی ونزوئلا را دچار مشکل جدی کرده و منبع اصلی درآمد این کشور را فلج کند.

- تحریمهای آمریکا علیه زیرمجموعه شرکت روس نفت ممکن است توانایی ونزوئلا را دچار مشکل جدی کرده و منبع اصلی درآمد این کشور را فلج کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت بازرگانی روس نفت که صادرکننده اصلی نفت ونزوئلا است، به دلیل کمک به دولت ونزوئلا برای فروش نفت هدف تحریم آمریکا قرار گرفت.

آمار گردآوری شده توسط بلومبرگ نشان می دهد این واحد سوییسی روس نفت عامل فروش حدودی نیمی از صادرات نفت ونزوئلا به میزان 874 هزار و 649 بشکه در روز در ژانویه بوده است.

عمده صادرات نفت ونزوئلا در سال میلادی گذشته به خریداران در هند و چین تحویل داده شد.

فرناندو فریرا، مدیر ریسک ژئوپلیتیکی در شرکت راپیدان انرژی اظهار کرد: با این تحریم ها پالایشگاه ها رغبت خود برای خرید نفت ونزوئلا را بیشتر از دست می دهند و کشتی داران تمایلی برای همکاری با شرکت بازرگانی روس نفت نخواهند داشت.

تولید نفت ونزوئلا ممکن است در مقایسه با 850 هزار بشکه در روز در ژانویه به حدود 600 هزار بشکه در روز تا پایان امسال سقوط کند.

تحریمها علیه شرکت بازرگانی روس نفت همکاری شرکتهای بین المللی شامل شرکتهای کشتیرانی، بیمه گران و بانکها را عملا غیرممکن می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر توقف تجارت نفت ونزوئلا جدی شد

خطر توقف تجارت نفت ونزوئلا جدی شد